sobota, 18 lutego 2017

Świeczki | BISPOL

Chyba większość dziewczyn kocha świeczki, zwłaszcza te zapachowe. To one nadają pomieszczeniom magiczny nastrój, czy pomagają nam się zrelaksować. Pod tym kontem nie różnię się od reszty, dlatego tak mnie ucieszyła współpraca z marką Bispol. Dostałam świece zapachowe, w których śmiało mogę powiedzieć, że jestem zakochana.


Mój zachwyt wzbudziła świeca w szkle, która ma cudowny, delikatny zapach owoców leśnych. Do tego mogę śmiało powiedzieć, że gdzie bym jej nie postawiła prezentuje się świetnie. Zazwyczaj zapalam ją podczas nauki.


Kolejne świeczki to zapkowane w pudełeczkach po 6 sztuk zapachy: wanilia&pomarańcza, cynamon, oraz adrenaline (jak dla mnie bardzo przypomina męskie perfumy). Te świeczki mają zdecydowanie mocniejszy zapach.


Otrzymałam również 18 świeczek o zapachu różanym. Występują one w 3 kolorach i każdy z nich ma inny zapach. Jednak ich zapach jest też najsłabszy. Mmimo wszystko kocham palić je po 3 na raz, wtedy zapach jest najpiękniejszy.


21 komentarzy:

  1. Uwielbiam świeczki!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne na wieczory z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham świeczki, szczególnie właśnie te zapachowe :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świeczki ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię takie malutkie, jak u Ciebie na ostatnim zdjęciu. Mam ich mnóstwo, różne kolory, zapachy. Uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, świeczki są moją miłością od bardzo dawna. Z takich klasycznych zapachów najbardziej lubię wanilię, pomarańczę i jabłka z cynamonem (szczególnie w zimę i okresie świąt Bożego Narodzenia).
    Od pewnego czasu myślę nad zakupem kominka i wosków z yankee candle.
    Ładny blog, ale czemu komentarze mają takie małe literki? Trudno cokolwiek przeczytać, to męczarnia dla oczu. :/
    Obserwuje i pozdrawiam. ;)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie: KLIK :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pachnące świeczuchy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te świeczki i też lubię sobie je czasami wieczorem zapalic :)

    Zostaję na dłużej- obserwuję :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super dostać takie świeczki! Ja je uwielbiam! Ale akurat mi sie skończyły :c muszę zakupić nowe :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelkiego rodzaju świeczuszki ! ;)
    Pytałaś o obserwacje , ja już teraz Twoja kolej ;)
    Pozdrawiam :)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam świeczki i mam ich w domu całą masę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. It's so cute! I love the candles!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!! Soo beautiful!! I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Love,
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy od nich świeczek, ale to prawda, każda dziewczyna chyba je lubi <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie zdjęcia tych świeczek. Mi słabo wychodzą zdjęcia , na których mają być uwiecznione świeczki.
    Zapraszam do mnie
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K.:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam obsesję a punkcie świeczek. Świetne zdjęcia <3

    Obs za obs?
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam świeczki w szkle, bo mam pewność, że się nie porozlewają, a także wyglądają niezwykle :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świeca w szkle prześwietna!!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją
♥Każda obserwacja wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)
♥Dziękuję, że jesteście ;x