Zaful haul

Jest to kolejny post dotyczący współpracy. Tym razem chcę wam pokazać outfit jaki udało mi się skomponować dzięki paczce z Zaful.

Koszula jest super jakościowo, z przyjemnego materiału. lekko zsuwa się z ramion, jednak poza tym, nie mam do niej żadnych zastrzeżeń i jestem jak najbardziej zadowolona.
Drugą rzeczą przez mnie zamówioną jest skórzana spódniczka, w której mogę śmiało powiedzieć, że jestem zakochana. Pomimo, że może lekko pogrubiać, czuję się w niej świetnie, co rzadko się zdarza u osoby nie noszącej spódnic oraz sukienek.

You May Also Like

17 komentarze

  1. Bardzo ciekawa spódniczka, taka z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz. nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny Blog *.* i Cudowne Zdjęcia <33

    Co powiesz na wspl obs ? <33

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tej spódnicy :D
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie koszule.Nie mogę się doczekać aż to cudeńko wpadnie w moje rączki 🌸🦄🌸

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak oceniasz jakość ciuchów z Zaful? I jak długo się czeka na pzresyłkę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesyłka idzie około 2 tygodnie. Co do jakości podobna do polskich sieciówek typu Zara itp

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się twoja stylizacja :) Zdjęcia są świetne!
    Może wspólna obserwacja? :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. I am sharing a picture and link from your blog. Look at A Showcase
    I am following you via GFC/ G+ , follow me back, let me know on Chic Poradnik.
    Zapraszam do nas - Chic Poradnik blog. Będzie nam bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji lub subskrypcji oraz komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  10. amazing post dear :)
    have a nice week :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa bluzka ale ja tą stylizację widziałaby zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją
♥Każda obserwacja wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)
♥Dziękuję, że jesteście ;x